Samen op pad in Goes

Geen zin om alleen te cachen, maak hier een afspraak
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Samen op pad in Goes

Bericht door RHCV »

http://www.opencaching.nl/viewcache.php?cacheid=6860

Naar aanleiding van de International Earthcache Day werd er op Facebook door iemand opgeroepen om met een groepje naar Goes te gaan. Daar liggen nl. 3 gc earthcaches.
Er werd ook aan ons gevraagd of we wilden meegaan. Natuurlijk willen we meegaan!!! :grin:

Wij (RHCV) hebben afgesproken met GAACO (Geoffrey) om tot daar te reizen, aangezien we zelf over geen wagen beschikken. Maar GAACO is ook een OC-lid en sprak al onmiddellijk om ook de OC-caches mee te nemen. Én ook de GeoSpy objecten waar we sinds kort zijn ingevlogen en tof is om te doen.

GAACO en ik vroegen ons af of we er geen event op OC zouden van maken. Natuurlijk doen we dat!!! :P En zo is dit event geboren.

Blijkbaar is er al wat animo en dat vinden we leuk. Weet wel dat dit geen event is waarbij we op een bepaalde locatie aanwezig blijven. Neen, het is de bedoeling om vanop de afgesproken plaats te vertrekken om te geocachen (allerhande websites), GeoSpyen, Geokrets droppen, enz. Gewoonweg ... samen een leuke dag beleven.

Op de listing staat dat het uur nog zal worden meegedeeld. Daar zal ik meer duidelijkheid over hebben na nu zondag. Dan komt GAACO tot hier voor de workshop GAPP en dan spreken we verder af en zal ik in detail kunnen meegeven welk uur we afspreken op de grote markt van Goes. ;)

Alvast tot dan iedereen!!! \:D/
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door harrieklomp »

Het lijkt mij zeker wel leuk om potentionele OC cachets te zien en kennis te maken. Zelf zal ik geen andere caches loggen dan die van OC maar ksn natuurlijk wel gezellig mee eandelen :-)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door RHCV »

Natuurlijk dat! Het is de gezelligheid die zal tellen, niet welke of het aantal caches. ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door hoedje »

Typing Mooi dan kan ik nog eens rondwandelen in een stad waar ik in het verleden regelmatig te werk ben gesteld \:D/

Toen was er de tijd niet voor een bezichtiging , maar ik denk dat dit nu wel gaat lukken \:D/
Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door Annenaud »

Ik ga er echt alles aandoen om ook te komen. Lijkt me leuk! Kan ik ook eens een keer met ervaren cachers op stap. Is ook niet verkeerd.
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door RHCV »

Annenaud schreef:Ik ga er echt alles aandoen om ook te komen. Lijkt me leuk! Kan ik ook eens een keer met ervaren cachers op stap. Is ook niet verkeerd.
Hahahaha ... bij mij is het eerder behaarde cacher. Hahahahaha ... :lol: :lol: :lol:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door harrieklomp »

RHCV schreef:
Annenaud schreef:Ik ga er echt alles aandoen om ook te komen. Lijkt me leuk! Kan ik ook eens een keer met ervaren cachers op stap. Is ook niet verkeerd.
Hahahaha ... bij mij is het eerder behaarde cacher. Hahahahaha ... :lol: :lol: :lol:
Pfff dan komt deze bejaarde cacher er ook nog bij :-({|=
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Samen op pad in Goes

Bericht door hoedje »

Ik lees het al, zeker een behaarde bejaardenbal :-({|=
Afbeelding
Plaats reactie