Jaja ... gestaag komt er hier en daar een nieuwe OC-cache bij!
Wijzelf zijn ook nog bezig met 2 nieuwe multicaches. Deze zouden er normaal gesproken deze week moeten zijn.
Deze week kreeg ik volk over de vloer, collega-geocachers, die ik heb warm gekregen voor OC. Die persoon heeft dan maar 2 caches van me gelogd én gisteren kreeg ik bericht dat zijn nieuwe multi voor OC bijna klaar is!
Zo mensen hebben we hier nodig. Niet even komen kijken en zeggen: "Oh ... er ligt nog niks" en weer weg. NEEN ... we hebben geocachers nodig die het aanbod willen uitbreiden door zelf nieuwe caches te verstoppen.
Beetje bij beetje komt dit wel in orde!!!
Nieuwe caches
Re: Nieuwe caches
Die van mij had er ook al kunnen liggen, maar het zat wat tegen. Nu nog even wachten tot mijn hulp weer langs komt en dan hoop ik m toch ook gauw online te kunnen plaatsen..
Komt wel allemaal in orde. Het belangrijkste is dat hij in orde is wanneer die online komt. Haast en spoed is zelden goed.
- harrieklomp
- Contacteer:
Het gaat zeker de goede kant op
De approvers kunnen ook helpen om de cache netjes op papier te zetten door adviezen te geven. Maar met goed lezen en logisch nadenken kan er haast niets mis gaan
De approvers kunnen ook helpen om de cache netjes op papier te zetten door adviezen te geven. Maar met goed lezen en logisch nadenken kan er haast niets mis gaan