Klinkt gewichtig......

Plaats reactie
-= GensNet =-
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 dec 2013 23:21

Klinkt gewichtig......

Bericht door -= GensNet =- »

..... hardware ..... Doet me denken aan wat heel anders......
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Klinkt gewichtig......

Bericht door harrieklomp »

Hier kan worden aangegeven welke GPS of smartphone of wat dan ook als navigatie gebruikt kan worden.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Klinkt gewichtig......

Bericht door hoedje »

Ben zelf in het bezit van de Garmin 60 Csx.
Dit gaat niet geweldig maar tot nog toe is alles goed gekomen.

Ik heb deze eens geijkt bij een kadaster paal en de afwijking was 2.8 meter.
Dat is in vergelijking met de Garmin Etrex Vista HCx van Tasttoe welke bij diezelfde paal stond best wel veel.

Deze Vista had slechts 1 meter afwijking en dat is perfect natuurlijk
Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Klinkt gewichtig......

Bericht door RHCV »

In 2011 gebruikte ik nog de Garmin Etrex Legend HCx. Dat toestelletje heeft me altijd perfect gebracht waar ik moest zijn.
In 2012 heb ik een cadeautje gekregen: de Garmin Oregon 600. Na problemen met het eerste toestel, werd deze onder garantie vervangen door een nieuw exemplaar. Sindsdien geen problemen meer! :D
Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over mijn Oregon 600. Dit terwijl er op verschillende fora toch wel het een en ander wordt over geklaagd. De GPS brengt me tot op minder dan een meter van waar ik moet zijn. Het speciale scherm is steeds perfect afleesbaar, zelfs in volle zon. De extra mogelijkheid tot satellietgebruik geeft een immens verschil in nauwkeurigheid. Het makkelijk kunnen wisselen tussen verschillende vooringestelde profielen is ronduit fantastisch! Kortweg ... ik ben heel tevreden van het toestel en zou niks anders meer willen (voor de moment). :P
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Klinkt gewichtig......

Bericht door harrieklomp »

Toen ik begon in 2004 met cachen werkte ik met een pocketPC van Dell en een BT GPS ontvanger. Hier draaide Ozie op met van die stafkaarten. Met die kaarten werken was pas echt een genot. Daarna weer een nieuwere PocketPC met dezelfde BT GPS en kaarten. Maar helaas konden deze PocketPC's niet tegen vocht (regenachtig weer en dergelijke). Toen kwam de Garmin Oregon 450 uit en die had ik toen maar gekocht.
Jongens jongens, wat een afknapper was dat vergeleken met die stafkaarten :cry:

Het gebruik van die 450 is prima en hoop er nog lang mee te doen :)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie