Moet je mij dan eens uitleggen hoe met enig nadenken deze functie tóch naar behoren werkt!?hoedje schreef:Heden middag ben ik er achter gekomen dat met enig nadenken alles gewoon werkt zoals het moet.
Liever/makkelijker is vlug gezegd maar zoals gezegd goed is en blijft goed
Volgens mij is het simpel ... je drukt op de knop verzend naar GPS, je krijgt een venster van de communicator, je klikt op verzend en krijgt een bestandsnaam myData.gpx. En dit voor élke cache die je op deze manier op je gps wilt plaatsen.
Voor mij persoonlijk speelt het allemaal niet zo'n rol. Ik gebruik toch GAPP. Maar de probleemvragen worden me wel gesteld, net zoals Harry het al vermoedde, want anders zou hij dit draadje niet hebben gestart.
De functie werkt NIET zoals het zou moeten en daar moet iets aan gedaan worden. Dat het voor de ene wel werkt met een totaal ander besturingssysteem en een oudere versie van de communicator, daar hebben gebruikers geen boodschap aan. Het werkt op de grootste geocaching website, dus moet het bij ons ook werken. Zo niet, moet de functie er maar worden uitgegooid. Maar waar staan we dan, want niet iedereen gebruikt een geocaching databaseprogramma en niet iedereen heeft de behoefte om verder na te denken om iets werkende te krijgen, terwijl het in de eerste plaats gewoon zou moeten werken.