Verkeerde taal in c:geo

Alles over de app c:geo
Plaats reactie
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Verkeerde taal in c:geo

Bericht door harrieklomp »

Op opencaching is het mogelijk om de cacheomschrijving in verschillende talen te schrijven en op te slaan. Dit heeft als voordeel dat je geen extra lange beschrijving hoeft te maken op 1 pagina met verschillende talen.
Nu vertelde ons iemand dat wanneer dit het geval is er in c:geo de cachebeschrijving in de verkeerde taal getoond wordt. Bijvoorbeeld, je hebt een cachebeschrijving in het Nederlands en een cachebeschrijving in het Engels, dan wordt de Engelse cachebeschrijving in c:geo getoond terwijl alles op je telefoon Nederlands is.

We zullen er alles aan doen om dit samen met c:geo op te lossen.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Verkeerde taal in c:geo

Bericht door harrieklomp »

Het schijnt aangepast te zijn in c:geo.
Het is nu wachten op de volgende update en te zien of het dan wel goed werkt \:D/
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Verkeerde taal in c:geo

Bericht door harrieklomp »

Wachten duurt altijd lang en heb de nightly build gedownload en geinstaleerd (op eigen risico) en krijg nu de Nederlandse beschrijvingen te zien van alle meertalig caches =D>
Deze nightly build is te vinden op http://www.cgeo.org/nightly.html . Lees goed de waarschuwingen door voordat je gaat instaleren !!
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Verkeerde taal in c:geo

Bericht door RHCV »

Vreemd allemaal. Hier had ik totaal geen problemen met andere talen. Alles werd mooi in het Nederlands weergegeven. ;) Maar dat had ik je al laten weten.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Verkeerde taal in c:geo

Bericht door harrieklomp »

Eindelijk is er een update van c:geo \:D/

Hier krijg ik nu netjes de Nederlandse tekst bij alle meertalige omschrijvingen van de caches.
Misschien dat anderen dit ook willen testen om te zien of het correct opgelost is.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie