Voorstellen

Start een nieuw onderwerp met je nicknaam en vertel over jezelf
Plaats reactie
Abi
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2014 22:51

Voorstellen

Bericht door Abi »

Hi, ik ben Abi.

Ik gebruik nu mijn 3e Garmin en voornamelijk om te off roaden.
Hier in Nederland maar ook in Afrika. In sept gaan we weer naar Namibie en Botswana en navigeren dan zelf.
Ondanks dat het voor deze activiteiten een prima ding is kan ik er, al is het mijn derde, nog steeds niet goed mee overweg. Met mijn ingebouwde Toyota navigatie en mijn losse tomtom kan ik lezen en schrijven maar dit ding
(oregon 650) stelt me nog steeds voor raadsels en verassingen.
Om het ding ook een anders te gebruiken dacht ik te gaan geocachen. Ik wandel graag.
Loop ik onmiddellijk tegen de volgende problemen aan. Ik vind in Zuid-Holland maar 2 caches en als ik deze wil uploaden moet ik een plug-in installeren. Ik heb dit gedaan. Maar de pc blijft roepen dat ik dit moet doen en kom dus niet verder.
Dus als er iemand is die me een handje kan helpen zou dit zeer welkom zijn.

Groeten

Abi
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door RHCV »

Dag Abi,

heel tof dat je aan het geocachen bent geslagen. \:D/
Om te kunnen antwoorden op je vraag, heb ik wat meer info nodig. Zoals:
- Welk besturingssysteem gebruik je?
- welke internet browser gebruik je?

Je zegt dat je maar 2 caches kan vinden. Dan ben ik in de veronderstelling dat je bedoelt op opencaching? Deze geocaching website is volop in opbouw. Het is te zeggen ... steeds meer geocachers vinden de weg naar hier en beginnen dan caches te leggen. Ik kan dus beter zeggen: het aanbod van geocaches is volop in opbouw.

Er bestaan verschillende geocaching websites waar je gerust even een kijkje kan nemen. Daar is het aanbod heel erg groot, maar dat komt dan met de jaren ook met de bijhorende nadelen. Als beginnende geocacher zal je daar (nog) niks van ondervinden. ;) Maar als je even meedraait in het wereldje, komen de bedenkingen van sommige aanbieders wel vanzelf. :P

Geef me dus even die info door die ik hierboven vroeg. Dan kan ik verder kijken om je te helpen. ;)
Afbeelding Afbeelding
Abi
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2014 22:51

Re: Voorstellen

Bericht door Abi »

Hallo, dank voor je reactie. Sorry dat ik wat laat ben maar druk, je kent het wel.
Ik heb meerdere pc's en ik heb het geprobeerd op windows 7 en 8 zowel met IE als Chrome
Ik kan dus in Zuid Holland maar 1 cache vinden en als ik die wil downloaden werkt de plug-in niet.

Dus als je me wat tips kunt geven graag.

Vr groet,

Abi
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door RHCV »

Maar op welke website zoek je geocaches? Opencaching.nl?
Het is mogelijk dat er nog niet veel geocaches op de kaart staan in jouw omgeving. Daarom is jet ook nog een geocaching website die volop in bloei is. Je kan zelf de kaart vullen met geocaches indien je je daarvoor geroepen voelt.
Verder kan je onze leuke steeds combineren met andere geocaching websites. Toch voor het zoeken van geocaches. ;)
Onze bedoeling is dat je met de tijd geen andere websites meer nodig hebt om caches te vinden. Daarom appreciëren we ook alle nieuwe registraties hier en de eventuele nieuwe caches die daaruit voortvloeien.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie