GeoKrety

Alles over Geokrets.
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

GeoKrety

Bericht door RHCV »

De website van GeoKrety ligt er al de hele dag uit. Sinds ik daar nog maar recent gebruik van maak, weet ik niet of dit vaker voorvalt of dit een toevallige toevalligheid is. :P
Iemand meer ervaring hiermee?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door harrieklomp »

In die jaren dat ik geokrety bezoek is het nog niet voorgevallen dat deze site er zo lang uit ligt.
Dit geval is dus extreem :o
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door RHCV »

Amai zeg, vandaag ligt hij er ook nog altijd uit. :-(
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door harrieklomp »

Om precies te zijn sinds 19-07-2014 05:30 :(
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door harrieklomp »

Het lijkt de ze weer terug online zijn :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door RHCV »

Inderdaad! Joepie!!! :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: GeoKrety

Bericht door hoedje »

Na 2,5 jaar blijkt dan dat men vanuit die geokrety dezelfde lettertekens hanteert voor de 1 en de l (de een en de el).
Dit komt dan weer naar boven dankzij de compu van Harrie =D>
Non de ...........knetter dat heb ik weer, hierover al vaker mezelf druk gemaakt van hoe en waarom ? :oops:
Samen staan we dus echt wel sterker :D
Laatst gewijzigd door hoedje op 30 jul 2014 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door RHCV »

Dat is jammer. Hier was dat allemaal onmiddellijk goed verlopen. =D>
Aangemeld, mail ontvangen, ingevoerd en hopla ... ik kon beginnen! \:D/

Ondertussen zijn er al 2 Geokrets van me onderweg en beiden worden gelukkig gegrabt en gedropt door geocachers. Dus onbekend is onbemind is niet altijd even waar. :-" :lol:

Wel heb ik zelf een sjabloon gemaakt voor mijn labels. In Photoshop een beetje aan het stoeien geweest en klaar. Nederlandse tekst erop, want dat wordt blijkbaar (nog) niet ondersteund door GeoKrety. We hebben wel de mogelijkheid "Nederlands" aan te duiden, maar dan komt de uitleg er gewoon 2x in het Engels opstaan. :P
Oké ... ik heb net ietsje meer werk om het allemaal voor elkaar te krijgen, maar het resultaat is mooier. :D

Volgende week vliegt er een heel leger Geokrets de wijde wereld in. Letterlijk een legertje. 5 leger-mannen zullen samen gedropt worden in een schat. De opdracht zal zijn om zoveel mogelijk plaatsen aan te doen met hun vijven. Samen sterk. De plaatsen moeten te maken hebben met de Eerste of Tweede Wereldoorlog. Uiteraard verwachten we dan foto's van die locatie met daarop ons vijftallige bataljon. :P
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door harrieklomp »

hoedje schreef:Na 2,5 jaar blijkt dan dat men vanuit die geokrety dezelfde lettertekens hanteert voor de 1 en de l (de een en de el).
Dit komt dan weer naar boven dankzij de compu van Harrie =D>
Non de ...........knetter dat heb ik weer, hierover al vaker mezelf druk gemaakt van hoe en waarom ? :oops:
Samen staan we dus echt wel sterker :D
Heel veel sterker, jouw kracht en mijn hersens, of andersom :-k :lol:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoKrety

Bericht door RHCV »

Onbekend is onbemind blijkt nog maar eens!!! :x

In juli 2014 had ik 2 GeoKrets hun reis laten aanvatten. De 2 zijn eigenlijk één geheel, nl. 2 magnetische halve hartjes. Eentje werd gedropt in mijn voortuincache, de andere werd meegenomen naar een andere Belgische provincie en daar ergens gedropt.

Beide GeoKrets hebben geen enkele reis gemaakt en zijn beiden spoorloos. :x

http://geokrety.org/konkret.php?id=45112: deze GeoKret had ik gedropt in de eindlocatie van een multi. Daags nadien werd de multi gearchiveerd. Daar begon de zoektocht al naar mijn GeoKret. De CO van de cache had geen GeoKret zien zitten. Maar het ding werd niet gelogd als zijnde meegenomen. Na een beetje over en weer gemail, kwam deze dan toch uit en werd als meegenomen gelogd.
2 maanden later nog steeds geen drop-log. Ik contacteerde diegene die hem bij zich had en ... die had hem niet meer. Hij had hem tijdens zijn vakantie in de Belgische Ardennen ergens gedropt, maar wist niet precies meer waar. Na enig aandringen heeft hij het dan toch uitgezocht en een drop-log geplaatst, op een datum terug in de tijd.
Deze GeoKret zou reeds verdwenen zijn ,dacht ik en mijn gedacht was juist. Na contact met de CO van de cache in de Ardennen én alle geocachers die ondertussen de cache hadden gelogd, kwam deze niet meer boven water. EINDE VERHAAL.

http://geokrety.org/konkret.php?id=45111: deze GeoKret zat in mijn voortuincache. Mijn vader nam deze mee naar Oost-Vlaanderen om te droppen in een cache vlak bij zijn woning. Dit gebeurde op 20-07-2014. Tot op vandaag nog steeds geen log mogen ontvangen van enige verdere actie. :x Mijn vader gaat dan eens kijken naar die cache waarin hij hem had gedropt en ... GeoKret verdwenen!!! :x
Wederom een zoektocht. Alle geocachers een mailtje gestuurd die ondertussen de cache hadden gelogd, maar van de 8 personen die ik heb aangeschreven, kreeg ik wel geteld 2 antwoorden. En wat denk je??? Niks, noppes, nada. GeoKret verdwenen. EINDE VERHAAL.

Ondertussen heb ik hier een legertje van 6 nieuwe GeoKrets aangemaakt en wens deze zo snel mogelijk ergens te droppen. Dit zal met de nodige angst in het hart gebeuren, want blijkbaar is onbekend nog steeds onbemind. :cry:


Wat is jullie ervaring met GeoKrets? Hebben jullie ook zo'n problemen met deze fantastische traceerbare dingen?
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie