Micro caches

Alles wat verder niet in dit forum besproken wordt. Hou het wel vriendelijk en netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Micro caches

Bericht door hoedje »

Nu het gebruik van micro's niet meer toegestaan is, voel ik mij niet meer zo op mijn gemak.
Ik heb er zelf wel liggen maar moet ik mij daar dan schuldig over voelen ?
De micro's welke ik heb liggen die liggen er omdat de plaats er super voor geschikt is en/of omdat deze bij het vinden er van
niet zo zullen opvallen voor diegene welke niet weten wat of er aan de hand is als er cachers deze gevonden hebben.

Vandaar dus ook mijn vraag : Moet ik mij er schuldig bij voelen (niemand kan/wil die nog vinden immers) of zal ik ze maar in het archief plaatsen ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Micro caches

Bericht door harrieklomp »

Het is nergens voor nodig deze caches te archiveren. De bestaande micro caches blijven gewoon bestaan zoals ze zijn en iedereen kan ze gewoon bezoeken.
Het is alleen nu niet mogelijk om nieuw caches te maken met de cachegrootte "micro" of wanneer een cache bewerkt word door de cache grootte te veranderen naar "micro". Bijvoorbeeld als je een cache wilt veranderen van een ander formaat naar "micro" zal dus ook niet meer lukken.

Je schuldig voelen omdat je een micro geplaatst hebt omdat het niet anders kon? Nergens voor nodig \:D/
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie