GoCache - kaartspel

Alles wat verder niet in dit forum besproken wordt. Hou het wel vriendelijk en netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

GoCache - kaartspel

Bericht door RHCV »

42106e0a713acfcda6b9f25142b51d39_large.jpg
42106e0a713acfcda6b9f25142b51d39_large.jpg (147.26 KiB) 5328 keer bekeken
Op mijn website heb ik er reeds over geschreven, dus plaats ik hier het linkje maar. Is eenvoudiger. ;)

Kort uiteengezet:

GoCache is een geocaching kaartspel, een gezelschapsspel dus.
GoCache speel je tussendoor. De bedoeling is zo snel mogelijk 10 caches te vinden. Daarbij krijg je hulp van verschillende soorten hulp-kaarten, maar je tegenspeler kan jouw activiteiten blocken door muggle-kaarten e.d. uit te spelen. Kortom ... dit beloofd een gezellig spelletje te worden!!! :lol:

Er is voor de productie van die gloednieuwe spel een Kickstarter project opgestart.

Wat houdt dit in?

Een project dat op Kickstarter wordt gelanceerd, heeft als bedoeling volk aan te trekken die het project willen steunen. Het komt er dus op neer dat er moet gedoneerd worden. Pas wanneer het opgelegde doel is behaald, kan er tot productie worden overgegaan. Doneren gebeurt vanop de Kickstarter webpagina, via Amazon.

Het eerste doel is reeds lang gehaald! De productie van het spel is dus een feit dat zeker is! Maar daar stopt het niet. Meerdere doelen zijn opgesteld (waarvan reeds een deel bereikt) om extra's aan het spel toe te voegen. Zo krijg je vanaf een donatie van 17$ (en hoger) een officiële trackable mét eigen icoon op GC, van sommige kaarten krijg je een grotere uitprint van de tekening, de kaarten komen in een kwalitatieve uitwerking, de kaarten komen in een speciale bijgeleverd doosje, enz. Per bereikt doel (in dollars) komt er dus een van deze extra's bij.

Of het spel in de toekomst ook via andere kanalen zal kunnen worden aangeschaft is nog betwijfelend. Er zijn nog geen concrete afspraken hieromtrent, noch contracten met eventuele winkels. Dat valt dus af te wachten. Zeker is dat wie het project heeft gesteund, een exemplaar zal ontvangen (of meerdere exemplaren) tegen kerstmis 2014. Het steunen duurt een maand en kan nu nog voor 23 dagen.

Klein extraatje voor ons OC-cachers ... er is ook aan OC gedacht. Al is het wel OCNA. ;) Maar goed ... er is aan OC gedacht!!! \:D/

Wil jij ook een exemplaar versieren van deze card game, wat hoogstwaarschijnlijk een fantastisch spel gaat worden??? Neem dan snel een kijkje op Kickstarter.com en steun het project.

Ik heb het alvast gedaan en ben heel benieuwd naar de game!!! Ik hou sowieso van dit soort card games, dus het kan voor mezelf al zeker niet misgaan. :grin:

Hoe het spel zal worden gespeeld, kan je hier nalezen. Uiteraard kunnen de regels naar eigen goeddunken worden aangepast. ;)
007f7fe5ba48331d611b0ec55b7b8eae_large.jpg
007f7fe5ba48331d611b0ec55b7b8eae_large.jpg (193.75 KiB) 5328 keer bekeken
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GoCache - kaartspel

Bericht door RHCV »

Het Kickstarter project is reeds ten einde. Alles verliep naar wens en de deck is onze richting aan het uitkomen. Hopelijk versukkeld de Kerstman zich niet, zodat we op kerstavond kunnen gamen. \:D/ :P

Voor wie geen vertrouwen had in het Kickstarter project (en zo waren er heel wat), maar toch geïnteresseerd om het spel te kopen, kan dat nu doen. Dit kan online en in een geocachingshop te Schilde.

Lees er HIER alles over!!!
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GoCache - kaartspel

Bericht door RHCV »

GoCache FM FM.jpg
GoCache FM FM.jpg (181.65 KiB) 5206 keer bekeken
Mijn exemplaar van GoCache kaartspel is toegekomen!!! \:D/ We kunnen eraan beginnen!!!
Afbeelding Afbeelding
GEO-BREIN
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mei 2015 08:07

Re: GoCache - kaartspel

Bericht door GEO-BREIN »

Voor de geïnteresseerden heeft GEO-BREIN de Nederlandstalige spelregels geschreven: http://rh-design.be/RubensEmpire/gocache-spelregels/
Plaats reactie