GeoSpy

Alles wat verder niet in dit forum besproken wordt. Hou het wel vriendelijk en netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

GeoSpy

Bericht door RHCV »

Ja oké ... het gaat hier over geocaching, maar toch wou ik deze even onder de aandacht brengen ... GeoSpy.

Deze hobby kan perfect gecombineerd worden met geocaching. Wij doen het sinds kort althans.

GeoSpy bestaat uit het zoeken en "securen" van objecten. Deze objecten worden aangeboden per listings. In de listing staat één of meerdere foto's van het object en een beschrijving. De bedoeling is dat je er als "spy" (spion) op uittrekt en het object gaat opzoeken. Dit fotografeer je. Met die foto kan je dan online het object "securen" door een rapport (log) te schrijven en je foto erbij te plaatsen.

Zo eenvoudig is het! ;)

Er vallen ook gratis dagen PRO account te winnen (verdienen). Alles hangt af van hoeveel objecten je zelf ontwerpt (uitzet) en hoeveel je er "secured", hoeveel maal jouw geposte foto's leuk gevonden worden, hoeveel waarderingen je beschrijvingen hebben ontvangen, enz. Alles is terug te vinden op de website.

Maar wil je het daarvoor allemaal niet doen? Wil je simpelweg buiten zijn, wandelen en foto's nemen? Dan is dit een ideale hobby naast (en tijdens) het geocachen. \:D/
Afbeelding Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: GeoSpy

Bericht door Annenaud »

Je hebt me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt.. Dat is mijn probleem.. Ik vind te veel leuk..
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoSpy

Bericht door RHCV »

Is hier net hetzelfde hoor. Voor ik het weet ben ik met 101 dingen bezig die ik leuk vind. :lol:
Afbeelding Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: GeoSpy

Bericht door Annenaud »

Kun je GeoSpy ook aan c:geo koppelen zodat je weet dat je bij een spy object in de buurt bent? Of is er een andere app voor. Ik kan natuurlijk ook wachten tot 12 oktober. Nog meer reden om te komen, maar ben nu eenmaal nieuwsgierig :lol:
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoSpy

Bericht door RHCV »

Rechtstreeks linken naar GeoSpy kan niet in c:geo.
Wat je wel kan doen is een gpx maken van de regio waar je gaat cachen en die in c:geo laden.
Maar ik begrijp dat dit niet is wat je bedoelt. Je wil altijd en overal weten of er GeoSpy objecten in de buurt zijn. Dit kan jammer genoeg niet.
Waar ik wel kan met helpen is je een volledige up-to-date database verschaffen van België en Nederland. Zo heb je ze steeds in bv. GAPP en kan je deze in c:geo en/of je gps plaatsen.
Ik hoor het wel.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: GeoSpy

Bericht door RHCV »

Als je net ietsje meer info wenst over GeoSpy, neem dan hier even een kijkje. ;)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie