Nieuwe caches

Alles wat verder niet in dit forum besproken wordt. Hou het wel vriendelijk en netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Nieuwe caches

Bericht door RHCV »

Jaja ... gestaag komt er hier en daar een nieuwe OC-cache bij! \:D/

Wijzelf zijn ook nog bezig met 2 nieuwe multicaches. Deze zouden er normaal gesproken deze week moeten zijn.
Deze week kreeg ik volk over de vloer, collega-geocachers, die ik heb warm gekregen voor OC. Die persoon heeft dan maar 2 caches van me gelogd én gisteren kreeg ik bericht dat zijn nieuwe multi voor OC bijna klaar is! =D>

Zo mensen hebben we hier nodig. Niet even komen kijken en zeggen: "Oh ... er ligt nog niks" en weer weg. NEEN ... we hebben geocachers nodig die het aanbod willen uitbreiden door zelf nieuwe caches te verstoppen. ;)
Beetje bij beetje komt dit wel in orde!!!
Afbeelding Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: Nieuwe caches

Bericht door Annenaud »

Die van mij had er ook al kunnen liggen, maar het zat wat tegen. Nu nog even wachten tot mijn hulp weer langs komt en dan hoop ik m toch ook gauw online te kunnen plaatsen..
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Nieuwe caches

Bericht door RHCV »

Komt wel allemaal in orde. Het belangrijkste is dat hij in orde is wanneer die online komt. Haast en spoed is zelden goed. ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Nieuwe caches

Bericht door harrieklomp »

Het gaat zeker de goede kant op =D>
De approvers kunnen ook helpen om de cache netjes op papier te zetten door adviezen te geven. Maar met goed lezen en logisch nadenken kan er haast niets mis gaan :grin:
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie