Facebook en Google+

Alles wat verder niet in dit forum besproken wordt. Hou het wel vriendelijk en netjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Facebook en Google+

Bericht door RHCV »

Sinds heden is er een Facebook-groep en een Google+ community voor opencaching.nl
Ik heb deze aangemaakt met het gedacht dat vandaag de dag sociale media niet meer kunnen/mogen worden uitgesloten. De sociale media zorgt namelijk voor een (wereldwijde) snelle verspreiding. Sociale media kunnen we niet meer uit ons leven denken.
Hopelijk komt daar positieve respons op en wordt het woord (opencaching.nl dus) sneller en wijder verspreid. \:D/

Jullie moeten het niet nalaten om deze FB- en Google+groep een beetje te helpen verspreiden. =D>
Afbeelding Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door Annenaud »

Komt er op de facebook pagina ook de c:geo handleiding etc te staan bij bestanden?
Weet iemand of er een lijst is met attributen die je nodig kunt hebben bij het cachen?
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door harrieklomp »

Annenaud schreef:Komt er op de facebook pagina ook de c:geo handleiding etc te staan bij bestanden?
Weet iemand of er een lijst is met attributen die je nodig kunt hebben bij het cachen?
Om met de laatste vraag te beginnen. op http://wiki.opencaching.nl/index.php/Ca ... enschappen kun je alles vinden over soorten caches en ook de attributen die je kunt gebruiken.

De c:geo is meer RHCV zijn afdeling daar hij de hele handleiding geschreven heeft.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door RHCV »

Ik zal morgen kijken om bestanden toe te voegen. Was ik trouwens al van plan.
C:geo handleidingen zal erop komen, maar ook up-to-date gpx bestanden van alle opencaching caches van de Benelux. Als dat geen service is!? ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door RHCV »

Attributen? Bedoel je daarmee handige zaken die je bij je kunt hebben in het veld?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door harrieklomp »

Ohhh, ja. Dat zijn ook attributen :-k
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door RHCV »

Misschien even een nieuw draadje over starten. Daar kan iedereen dan tips geven. ;)

Link naar nieuw draadje: viewtopic.php?f=2&t=269
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door harrieklomp »

Maar om dit draadje de goede richting te geven ;)

Zelf ben ik niet zo'n Facebook en Google+ fan maar heel af en toe wil eens kijken en/of een berichtje plaatsen.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Facebook en Google+

Bericht door RHCV »

Geen probleem hoor Harrie, ik trek me dat wel een beetje aan. Het is gewoon een feit dat je sociale media niet meer kan wegdenken. En als er nu een manier is om opencaching.nl een beetje te verspreiden, is het de sociale media wel. :D
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie