Felicitaties

Alles wat verder niet in dit forum besproken wordt. Hou het wel vriendelijk en netjes!
Plaats reactie
-= GensNet =-
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 dec 2013 23:21

Felicitaties

Bericht door -= GensNet =- »

De felicitaties komen uit het noorden naar de beheerder van de http://www.opencaching.nl bladzijde want hij is vandaag jarig! Hoe oud hij nu is mogen jullie zelf even gaan uitzoeken. :roll:
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Felicitaties

Bericht door harrieklomp »

Diegene die zijn geboorte datum in zijn profiel heeft ingevuld zullen onderaan de hoofdpagina vermeld worden met "proficiat" , kun je gelijk zien hoeveel lentes iemand is :D
Afbeelding Afbeelding
-= GensNet =-
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 dec 2013 23:21

Re: Felicitaties

Bericht door -= GensNet =- »

Zelf ben ik er geen voorstander van om mijn geboortedatum in te vullen of ander soort dingen. Als ik per se "ergens" een geboortedatum moet invullen zet ik die van vandaag en dan 100 jaar terug. Zo weet ik ook meteen wanneer ik me ergens aangemeld heb. Ik heb niets te verbergen, maar bepaalde dingen houd ik graag privé voor internet. Je zult dus nergens zien dat ik mijn hele hebben en houden op internet heb staan.

Ik maak nog wel eens foto's van familie. Maar dat zijn privé foto's en die zul je niet op internet vinden. Als familie zich zo nodig op internet moet "profileren" doen ze dat zelf maar. Ik houd die foto's voor mezelf.
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Felicitaties

Bericht door hoedje »

Hoi allemaal,

Ik denk niet dat ik een datum in ga vullen, meestal probeer ik er zelfs onderuit te komen ook al is dit (soms) verplicht. :oops:

Het gaat mij dus ook niet om het feit hoe oud iemand is, maar gewoon om hoe iemand is das belangrijker.

Maw. jullie leeftijd kan mij niet schelen, als het hart maar op de goede plaats zit. :idea:
Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Felicitaties

Bericht door harrieklomp »

Het invullen is gelukkig geen verplichting :D
Voor mij maakt het niet uit :)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie