GSAK

Moderators: OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

GSAK

Bericht door RHCV »

Afbeelding
GSAK (Geocaching Swiss Army Knife): een geocache en waypoint manager.

Echter is hier het verschil met GAPP dat deze niet echt gratis is. Je kan GSAK gratis downloaden, gratis gebruiken voor 21 dagen en daarna krijg je een nag-screen. Geloof me vrij ... het is inderdaad een pest-scherm! GSAK beweert dat je het programma (met nag-screen) kan blijven gratis gebruiken na 21 dagen. Dat klopt ook, maar door het nag-screen dat steeds maar langer op je scherm blijft staan vooraleer je iets met het programma kan doen, zorgt er wel voor dat je het snel voor bekeken houdt en een licentie aanschaft of de boel weggooit.

Ikzelf heb ook de licentie (GAPP bestond nog niet). Ik was heel tevreden over het programma. Het doet wat het moet doen en heeft heel veel uitbreidingsmogelijkheden d.m.v. macro's. Maar de instapdrempel en gebruiksvriendelijkheid vind ik net iets minder. Het is ook geen typisch Windows-programma qua looks dan.

Desalniettemin is dit een krachtige geocache manager.

GSAK kan hier gedownload worden.

Voor hulp heb je een forum én de 101 pagina.
Afbeelding Afbeelding
-= GensNet =-
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 dec 2013 23:21

Re: GSAK

Bericht door -= GensNet =- »

Ik gebruik nog een wat oudere versie van het programma om het aantal gevonden schatten in bij te houden. GSak is inderdaad niet zo gebruiksvriendelijk, maar als je eenmaal weet hoe het programma werkt, kun je er zelfs opencaching schatten in bijhouden ;-)
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: GSAK

Bericht door harrieklomp »

Heel wat jaartjes geleden toen ik nog Windows gebruikte was dit programma al top. Ik had het altijd met plezier gebruikt en betaalde er graag voor. Het was zijn geld dubbel en dwars waard.
Je kon in die tijd alle soorten caches er in kwijt. TC en OC caches =D>
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie