Steen

Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Steen

Bericht door hoedje »

Ik heb al eens een onderzeebootje te koop gevraagd maar daar heb ik helaas nooit respons op gehad.

Nu ben ik dus voor hetzelfde doel op zoek naar een steen met een groot gat er in.(rond 80 bv)

Het gaat niet om een steen welke geheel doorboord is, maar om een steen waar je vanuit een kant een container in kan stoppen.

Ik ben er al eens aan begonnen maar helaas bij het uitbreken van het stuk ging de steen steeds naar de ..... steentjes hemel.

Dus heb jij zoiets te koop dan bied ik aan om deze tegen betaling van je over te nemen.

Mvg. Hoedje en Tasttoe
Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door RHCV »

Ik zou daar niet teveel geld aan uitgeven. Toch niet in die zin dat je kant en klare rotjes gaat kopen.
Voor een prijsje kan je er zelf tientallen maken. Ga daarvoor HIER maar eens een kijkje nemen. ;)

Nog een linkje.

Indien je even gaat kijken op YouTube vind je verschillende filmpjes die tonen hoe je een FAKE ROCK kan maken.

Volgens mij kan het heel eenvoudig. Je koopt een klein zakje sneldrogende cement (mix), maakt een vorm en zorg ervoor dat er al een pot onderaan inzit. Zo heb je zeker je opening al klaarzitten. ;) Nog niet zelf geprobeerd, maar het kan echt niet moeilijker zijn dan dit. ;)

Dit is misschien nog de beste link. Ik ga er dadelijk aan beginnen. Euhm ... binnenkort dan toch. :P Bedankt om me het idee terug in mijn hoofd te stoppen. Zal ideaal zijn voor mijn nieuwe reeks van 10. \:D/
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Steen

Bericht door hoedje »

Hey RHCV,

Dat van die zak cement gaat niet lukken het is immers de bedoeling dat de steen in zijn omgeving op gaat.

Ander punt is dat cement op zich niet waterdicht is en dat is toch echt de bedoeling.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door RHCV »

hoedje schreef:Hey RHCV,

Dat van die zak cement gaat niet lukken het is immers de bedoeling dat de steen in zijn omgeving op gaat.

Ander punt is dat cement op zich niet waterdicht is en dat is toch echt de bedoeling.
Je moet er dan ook een waterdichte coating overleggen hé. Maar ik zei cement, eigenlijk is het mortel hé ... mengeling cement, zand, steen. Wanneer je naar deze instructie kijkt, zie je toch dat het voor buitengebruik is en dus waterbestendig? ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door harrieklomp »

Ben vanmorgen ruim een uur bezig geweest om een gat te boren en een stuk te hakken. Eigenlijk ben ik best wel trots op het resultaat =D>
Deze is in ruil voor een andere gelijkwaardige steen te verkrijgen bij ondergetekende ;)
Bijlagen
IMAG0175.jpg
IMAG0175.jpg (79.6 KiB) 6937 keer bekeken
IMAG0174.jpg
IMAG0174.jpg (79.49 KiB) 6937 keer bekeken
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door RHCV »

Ziet er goed uit hé!!! =D>

Alleen .... aaaaaahhhhhhh ... een micro!!! doh [-X :grin: :P :grin: :P :lol: :lol: :lol:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door harrieklomp »

Die micro is alleen om aan te geven wat de maat van dit steentje is :grin:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door RHCV »

harrieklomp schreef:Die micro is alleen om aan te geven wat de maat van dit steentje is :grin:
Dan is het goedgekeurd. :P :lol: :lol: :lol:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Steen

Bericht door harrieklomp »

Breng me wel op het idee dat zo'n steen zwijnenproof is. Zal er ook een maken voor deze cache :-k
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Steen

Bericht door hoedje »

Wat ik allemaal wel/niet te weeg kan brengen met een simpele vraag. \:D/

Goe gedaan Harrie =D>
Afbeelding
Plaats reactie