Figibox

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Figibox

Bericht door RHCV »

figibox03.jpg
figibox03.jpg (6.05 KiB) 12125 keer bekeken


Figibox, de app waarmee je op zoek kan gaan naar schatten, berichten, boodschappen, enz. is er eindelijk voor Android!!!

Sinds vorig jaar 25 september werd de app reeds gelanceerd voor iOS gebruikers. Ontwikkelaar van de app is niemand minder dan de Belg Mathieu France. De app is een berichtensysteem in de trend van WhatsApp, doet ook aan geocaching en maakt gebruik van augmented reality.

LEES ER HIER ALLES OVER! ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Figibox

Bericht door RHCV »

Terwijl er bij andere geocaching websites een verbod is op gebruik van externe apps, programma's e.d., kan het bij ons op Opencaching wél!!! :grin:
Binnenkort maar eens bekijken hoe ik de eerste Figicache kan in elkaar boksen. :-k
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Figibox

Bericht door RHCV »

Een kort overzicht van wat Figibox is en wat het inhoudt.

Wat is Figibox?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Figibox

Bericht door harrieklomp »

Het zijn natuurlijk wel leuke apps voor diegene die er gebruik van willen maken. Heden ten dage is de smartphone niet meer weg te denken en is onderdeel van ons dagelijks leven.
Persoonlijk zal ik dit soort apps niet in mijn caches gaan gebruiken. Puur om niet met allerlei apparaten op pad te moeten om een cache te vinden. Voor mij is het cachen alleen om een GPS op pad te gaan en ook de cache te kunnen vinden.
Mocht er een cache in de buurt komen waar ik met deze app moet werken dan zal ik hem misschien wel lopen. Maar tot nu toe is er geen, maar wie weet in de toekomst :grin:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Figibox

Bericht door RHCV »

Figibox hoeft niet per se met geocaching gecombineerd worden, maar het is een mogelijkheid.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Figibox

Bericht door harrieklomp »

Het wordt natuurlijk niet voor niets in dit forum vermeld ;)
Er zijn mogelijkheden voor om dit in een cache te verwerken. Daar is natuurlijk niets mis mee =D>
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Figibox

Bericht door harrieklomp »

Deze Figibox schijnt uit de lucht te zijn. Althans waar het voor gemaakt zou zijn.
Wie weet komt er weer wat nieuws.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie