kaart met caches

Over de website algemeen

Moderators: OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team

Plaats reactie
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

kaart met caches

Bericht door Annenaud »

Als ik op de kaart met caches klik op de opencaching.nl site krijg ik in Renesse 2 caches te zien nl. OC5DA3 een earthcache waarbij ik word doorgelinkt naar de duitse site en OCFA67 Renesse matrix an Zee ook bij deze word ik doorgelinkt naar de duitse site. Deze laatste is ook een cache op GC, ik ga er vanuit dat dit dezelfde cache is (zal zo nog eens even kijken). Mocht ik nu de GC versie vinden, dan neem ik aan dat ik ook de OC versie mag loggen? Misschien dat ik toch ook de duitse versie aan mijn c:geo moet koppelen?
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: kaart met caches

Bericht door harrieklomp »

Op kaart V2 worden opencaches getoond die van de Duitse site geïmporteerd worden. Helaas nog niet in kaart V3.
Natuurlijk kun je deze caches loggen als ze in Duitsland nog beschikbaar zijn op Opencaching.de. Je aantal gevonden caches zal helaas nog niet bij elkaar opgeteld worden van oc.nl en oc.de maar we zijn er mee bezig.
Je zult ook de Duitse oc site moeten koppelen met c:geo, mits je ook een account hebt op oc.de natuurlijk :)
Afbeelding Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: kaart met caches

Bericht door Annenaud »

Juust, dus ik mag daar eerst ook een account aanmaken.. Zal ik dat maar doen dan he :D
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: kaart met caches

Bericht door RHCV »

Annenaud schreef:Mocht ik nu de GC versie vinden, dan neem ik aan dat ik ook de OC versie mag loggen?
Uiteraard is dit toegestaan. Als het daadwerkelijk over dezelfde cache gaat, maar ik veronderstel van wel.
Ik heb een paar dagen terug ook een OC-cache gelogd die ik reeds had gevonden op GC. Beetje jammer die crosslisting, maar het is bij sommigen een begin. ;)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie