OpenChecker

Over de website algemeen

Moderators: OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

OpenChecker

Bericht door RHCV »

Jaja ... de OpenChecker ziet er inderdaad goed uit!!! :D
Bij deze heb ik de Globalcheckers vervangen door de OpenChecker op mijn puzzel-listings.

Het zou ook tof zijn mocht er meer te controleren vallen met de checker, bv. woorden. Of dient daarvoor dat wachtwoord dat je kan opgeven?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: OpenChecker

Bericht door harrieklomp »

Je hoefde niet resoluut de Global checker er uit te halen (zijn ook weer links naar Global) maar dit is ook goed :)

Wat bedoel je met "woorden"? Wilde je een bepaalde eigen tekst zien als de coördinaten goed zijn?
Het wachtwoord wat je bij een cache in dient te vullen is een "log wachtwoord" die een cacher moet vinden om een cache te kunnen loggen. Bijvoorbeeld verzamelde cijfers die je bij tussenpunten van een multicache kunt vinden of vooraan in het logboekje kunt vinden. Dit om te voorkomen dat mensen een cache loggen die niet echt door de logger gevonden is. Dit afgezien van "geoleaks" of andere coördinaten uitdeel sites.

Ik zie nu ook in dat dit niet duidelijk is aangegeven om de cachebewerk pagina :shock:
Zal dit direct veranderen.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: OpenChecker

Bericht door RHCV »

Een checker met woorden bedoel ik dan eerder iets als de checker Certitude. Daarmee kan je zowel coördinaten laten checken als woorden of zinnen, die dan bij correcte invoer een eindcoördinaat weergeven.
Maar een must is dit niet echt. Daarvoor gebruiken we gewoon de Certitude checker (of de Global checker). Maar het zou in de toekomst wel tof zijn dat opencaching dit zelf kan aanbieden. ;)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie