Inlogproblemen mobiel

Over de website algemeen

Moderators: OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Inlogproblemen mobiel

Bericht door RHCV »

Ik heb dus een Eigen Cache: RHCV gaat schatten zoeken!!! - OB1AA3. Daarvoor is nodig dat ik ook op mijn mobiele toestel naar de listing kan gaan om eventuele plaatsbepalingen door te geven.
Nu blijkt het niet te lukken om me daarop (mobiel toestel) in te loggen op de website. :cry: Ik heb al geprobeerd met de cache leeg te maken en opnieuw te proberen, maar het lukt me niet.
Heeft er nog iemand dat probleem? Of een tipje? (en ja ... ik gebruik de juiste login en het juiste wachtwoord)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Inlogproblemen mobiel

Bericht door harrieklomp »

De mobile versie van de opencachingsite is erg verouderd en er zijn al verzoeken richting ontwikkelaar om dit te updaten en/of te verbouwen.

Zelf gebruik ik om aan te geven van de cache Waar is hij nu dan? waar hij zich op het ogenblik bevind via http://www.greenalp.com/RealtimeTracker . Ik weet niet welk soort telefoon je gebruikt maar voor elk besturing systeem is zoiets wel te vinden.

Hopelijk kan dit je verder helpen.

Groetjes,
Harrie
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Inlogproblemen mobiel

Bericht door RHCV »

Harrie, hoe staan al die instellingen bij jou? Op de website Real Time GPS Tracker onder "Permission settings"? Wil je me dat eens doorgeven via PB a.u.b?

Edit: never mind. gewoon niks veranderen en 't marcheert ook. :lol:
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie