cachen

Alle vragen betreffende geocaching in België, Nederland en Luxemburg
Plaats reactie
zjefke
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2015 16:33

cachen

Bericht door zjefke »

Hallo,

Heb me ook een account aangemaakt op opencaching maar zie dat er in mijn buurt geen caches zitten.
In vogelvlucht een 30 km.
Spijtig.
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: cachen

Bericht door hoedje »

Hoi Zjefke,

Welkom in ons midden, het voordeel van geen cache's in de buurt is natuurlijk dat jij er zelf zonder probleem (wat bij ons gebruikelijk is) er een of meerdere zou kunnen plaatsen.

Dit zou dan weer een mogelijkheid kunnen bieden voor andere cachers om ook daar eens te komen zoeken.

Gezien het feit dat dit een nog opstartende club is , zijn er op OPENCACHING.NL legio opties waarvan jij gebruik zou kunnen maken.

Mvg. Hoedje
Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: cachen

Bericht door harrieklomp »

Ook vanaf hier een warm welkom Zjefke :grin:

Je kunt het goede voorbeeld geven om zelf te beginnen met een cache te maken. Dit maakt het weer voor anderen aantrekkelijker om in jouw buurt te cachen en als je één of meerdere mooie caches maakt, dan zal de vinder er ook een mooie willen maken \:D/

Op deze manier zal het langzaamaan gaan groeien door de eerste stap te durven zetten in jouw omgeving =D>
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: cachen

Bericht door RHCV »

Van harte welkom zjefke!!! :grin:

Zoals reeds werd aangehaald hierboven is er niks dat je belet om zelf caches te plaatsen. Zo maak je inderdaad de omgeving aantrekkelijker voor andere geocachers en zullen die jouw voorbeeld volgen.

Het feit dat je al even komt piepen hoe de vork aan de steel zit bij opencaching.nl, betekent dat er interesse is. Dat zijn alle ingrediënten die nodig zijn om mee deze opencaching samenleving uit te breiden. ;)

Ik zou zeggen: "Doe ons versteld staan van jouw eigen creaties en leg geocaches!!!" \:D/
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie