Komkommertijd

Alle vragen betreffende geocaching in België, Nederland en Luxemburg
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Komkommertijd

Bericht door harrieklomp »

Deze komkommertijd duurt al een aantal jaren maar als eigenaar van deze site zie ik toch wel enige vooruitgang. Zoals afgelopen zondag waren er al 8 nieuwe accounts aangemaakt terwijl dit een jaar geleden nog geen of 1 was. Dit zijn natuurlijk kleine cijfers vergeleken bij het commerciële G$ maar er zit toch wel iets beweging in en daar mogen we best wel trots op zijn.

De vaste kern die af en toe een cache maakt en regelmatig op deze site terugkeren zijn wij dan ook heel dankbaar maar vragen om nog een extra tandje bij te zetten door een beetje reclame te maken en om eventueel nog een cache te maken zodat het nog aantrekkelijker wordt om via oc.nl te gaan cachen.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Jawel
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2015 14:08

Re: Komkommertijd

Bericht door Jawel »

Ben gisteravond op een event geweest en een aantal cachers gesproken. Omdat ik de twee caches op Twitter rondgebazuind had wisten ze er van. De drempel om een account aan te maken om de caches te gaan loggen blijkt toch te hoog. Ze wachten liever tot ik de caches op .com zet. Er was er één die dacht dat je via een app kon loggen zonder een account te hebben. Lijkt me sterk. Je kunt de mensen niet dwingen, een account aanmaken is je eigen keuze. Een beetje jammer, dat wel. Maar ik begrijp het wel, het kan ook te veel worden. Jawel.
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Komkommertijd

Bericht door harrieklomp »

Het valt mij op dat ietsjes meer doen tegenwoordig al gezien wordt als teveel :-k . Zoveel moeite kost het niet om een account te maken en het is maar eenmalig :grin: . Maarja dat zal wel aan mij liggen ;)

Hopelijk kun je de caches alleen op OC houden en hopen op mensen die wel een account willen maken [-o<

Om een cache te loggen verschilt OC niet van GC en zal er toch wel een account gemaakt moeten worden \:D/
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Jawel
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2015 14:08

Re: Komkommertijd

Bericht door Jawel »

Ik bied ze aan zonder checker. Flight 19 is nogal een lastig puzzeltje, voor een checker zullen ze toch bij opencaching moeten zijn. Om de checker te gebruiken moet eerst een account aangemaakt worden. En dan kan er ook gelogd worden. Zo snijdt het mes aan twee kanten, jawel.
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Komkommertijd

Bericht door hoedje »

Hela hela,
Het lijkt de klaagmuur wel ik weet niet of dit de bedoeling is van dit forum, maar slim is anders.
Niks of niemand is ergens toe te verplichten op dit gebied, maar ik denk gewoon dat het niet slim is om hier je gal
te spuwen, als ik de toezicht houder van dit forum zou zijn dan kwam er dit allemaal niet op.

Mvg. (en van een weinig zoekende) Hoedje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jawel
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2015 14:08

Re: Komkommertijd

Bericht door Jawel »

Hier begrijp ik werkelijk niets van, of misschien word ik verkeerd begrepen, iets dat wel vaker gebeurt, jawel. Maar ik denk dat je reactie wel wat uitleg kan gebruiken, hoedje.
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Komkommertijd

Bericht door hoedje »

Al dat gemopper heeft geen zin, daar komt het gewoon op neer.
Het is gewoon duidelijk wie wil zoeken, kan in principe gaan zoeken en wie dat niet wil moet het laten punt.

Mvg. Hoedje
Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Komkommertijd

Bericht door harrieklomp »

Jawel schreef:Ik bied ze aan zonder checker. Flight 19 is nogal een lastig puzzeltje, voor een checker zullen ze toch bij opencaching moeten zijn. Om de checker te gebruiken moet eerst een account aangemaakt worden. En dan kan er ook gelogd worden. Zo snijdt het mes aan twee kanten, jawel.
Je kunt het doen zoals je wilt :)
Mocht je het doen zoals je beschrijft dan heb je kans dat GC moeilijk doet in verband met het verwijzen naar een andere caching site. Zij zien dit als concurrentie :-k
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Komkommertijd

Bericht door harrieklomp »

Langzamerhand gaat het wel steeds beter \:D/
Er zijn alweer een aantal caches gelogd en evenzo belangrijk is dat er meer caches bij zijn gekomen =D>
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Jawel
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2015 14:08

Re: Komkommertijd

Bericht door Jawel »

Einde komkommertijd. Wat krijgen we nu?
Plaats reactie