Here's the raven

Start een nieuw onderwerp met je nicknaam en vertel over jezelf
Plaats reactie
Raven
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2017 21:31

Here's the raven

Bericht door Raven »

Goed laat ik me ook maar eens voorstellen.
Weten jullie ook wie die fladderaar is die oc is binnen gevlogen.
Zoals sommigen van jullie weten ben ik een cacher van de eerste generatie toen geocachen nog klein en uitdagend was.
Ik speel het spelletje al ongeveer zo langs als de rage de oceaan over kwam waaien sinds ongeveer 2002 dus.
Sinds 2004 loop ik samen met mijn border collie Eowyn.
Op geocaching.com ben ik onder de 1000 blijven steken dus ben tegenwoordig een absoluut buitenbeentje :grin:
Aangezien ik me niet kan vinden in het huidige beleid van geocaching.com en de houding van de meeste cachers op zoek gegaan naar een platform waar het echte cachen nog bestaat!
Na een tijdje actief te zijn geweest op terracaching geprobeerd een echte geocaching op. Com neer te leggen in de hoop dat men kwaliteit zou gaan waarderen maar helaas.
Bij geocaching.com gaat het tegenwoordig echt alleen nog maar om puntjes scoren.
Ik ben erg blij met oc en zal hier zeker mijn bijdrage leveren met goede caches zoals geocachen bedoeld is, zo hopende dat oc een zeer interessant platform gaat worden voor geocachers die houden van een mooie wandeling en een cache op zijn waarde weten te schatten.
Ps: echte naam Roelof, woonplaats Schiedam.
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Here's the raven

Bericht door harrieklomp »

Raven,

Welkom bij OC en inmiddels ben je al druk bezig om een aantal authentieke caches online te brengen en dat waarderen wij ten zeerste \:D/
Heb in een ver verleden al een aantal caches van je mogen lopen en loggen en een aantal kan ik me nog wel herinneren. Jullie hadden als ik me goed herinner een ook andere nickname.
Afbeelding Afbeelding
Raven
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2017 21:31

Re: Here's the raven

Bericht door Raven »

Klopt Harrie,
Ik ben begonnen onder scoutsteam maar toen dat account vast liep op groundspeak en mijn cache maatje bedacht dat hij het zelf wel verder af kon ben ik verder gegaan onder de naam crow 333 ook wel kraai genoemd onder de insiders, ( vraag maar na bij ijskimo) een nickname die is onstaan op een van de eerdere HHE's toen het nog leuk was zoiets te organiseren.
Raven is altijd mijn nickname geweest voor mijn toenmalige werk en heb ik gelijk ingepikt toen deze eindelijk vrij kwam op groundspeak.
En tja call me old fashioned. Ik hou van authentieke caches.
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Here's the raven

Bericht door harrieklomp »

Raven schreef:Klopt Harrie,
Ik ben begonnen onder scoutsteam maar toen dat account vast liep op groundspeak en mijn cache maatje bedacht dat hij het zelf wel verder af kon ben ik verder gegaan onder de naam crow 333 ook wel kraai genoemd onder de insiders, ( vraag maar na bij ijskimo) een nickname die is onstaan op een van de eerdere HHE's toen het nog leuk was zoiets te organiseren.
Raven is altijd mijn nickname geweest voor mijn toenmalige werk en heb ik gelijk ingepikt toen deze eindelijk vrij kwam op groundspeak.
En tja call me old fashioned. Ik hou van authentieke caches.
Je bent blijkbaar niet de enige die "ouderwets" is ;)
Nu je toevallig ijskimo aanhaalde moest ik gelijk met weemoed weer terug denken aan het dode hond event waar ik ook bij mocht zijn. Ook het teruglezen van al die grote namen die ook op dat event waren doen weer warme herinneringen naar boven halen :grin:
Helaas lijkt dit met het huidige GC niet meer te lukken.
Afbeelding Afbeelding
Raven
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2017 21:31

Re: Here's the raven

Bericht door Raven »

Jeetje daar noem je er ook wel een lang vervlogen tijden en dan te bedenken dat het zo ongeveer heel geocachend Nederland was die bij dat event aanwezig was..... Een hoop zijn er inmiddels mee gestopt inderdaad.
Tegenwoordig zou er 1 iemand naar de cache gaan en maar meteen voor de hele groep loggen.
Zodat de rest vanaf de kant allemaal een puntje erbij heeft :-/
En inderdaad helaas zijn zulke events niet meer mogelijk op geo.com past zeker niet meer om het spelletje anno 2017 ofzo.
Schiet me nog zo'n mooie te binnen hoe heel geocachend nl jaarlijks 1 dag naar Naarden trok om tijdens het GME de bossen van het gooi onveilig te maken.
Plaats reactie