Annenaud

Start een nieuw onderwerp met je nicknaam en vertel over jezelf
Plaats reactie
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Annenaud

Bericht door Annenaud »

In navolging op de andere 3 zal ook ik me even voorstellen. Ik ben Irma en mijn nickname bestaat uit de namen van onze 2 kinderen Anne (5) en Naud (2). Vorig jaar juli op vakantie voor het eerst van geocaching gehoord en bij thuiskomst kon ik het toch niet laten me er eens in te verdiepen. Met dochterlief geprobeerd om onze eerste cache op t dorp (Dreischor) te vinden, maar we moesten de hulp van mijn zwager inschakelen om de cache daadwerkelijk te vinden. Manlief geeft niks om cachen dus de keren dat ik ga is meestal met mijn zwager. Helaas is de tijd beperkt om te cachen, manlief is boer en werkt daardoor zeker 6 dagen in de week en vindt het dus niet leuk als ik elke zondag de hort op zou gaan. En de kindjes vinden eventjes cachen wel leuk, maar het moet geen hele dag gaan duren.. Ik ben er inmiddels al wel achter dat alleen cachen niks voor mij is.
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Annenaud

Bericht door harrieklomp »

Fijn om uit iemand te zien uit een totaal andere windstreek, maar zeker ook welkom bij Opencaching :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: Annenaud

Bericht door RHCV »

Dag Irma,

ik kom je ook overal tegen hé! :P Welkom hier op het forum en op opencaching.nl ;)
Je vertelt dat je man boer is, dus ben ik in de veronderstelling dat je het ook wel druk zal hebben tijdens de week? Al zeker met 2 bengeltjes!? (net als hier trouwens)
Het is jammer dat je gebeten bent door de microbe (geocaching) maar je de tijd niet vindt om net iets meer buiten te geraken. Maar dat komt misschien nog wel! :D
Alleszins ... de momenten dat je dan wél buiten komt om te cachen, moet je er volledig van kunnen genieten. :) Opgaan in de omgeving, opgaan in het verhaal, opgaan in ... de hobby.

Misschien komen we elkaar ooit eens tegen het lijf!? We hebben alvast geregeld contact via internet. :lol:
Afbeelding Afbeelding
Annenaud
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2014 22:38
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: Annenaud

Bericht door Annenaud »

Ja, Ruben wij komen elkaar inderdaad overal tegen :D Mijn man werkt samen met zijn neef, ikzelf help eigenlijk niet thuis. Voordat de kinderen er waren nam ik in november altijd 1 of 2 weken vrij op mijn werk (ik werk 3 dagen in de week op kantoor bij een brandstof- en smeermiddelen bedrijf hier in de buurt) om te helpen met aardappels sorteren. Nu met die 2 bengels gaat dat niet meer zo makkelijk.
Mijn zwager en ik waren begonnen met de caches hier in de buurt en zijn toen al op plaatsen terecht gekomen waar je anders niet komt en waarvan we versteld waren hoe mooi de omgeving er uit zag.
Onze oudste is niet zo'n loper of die ook straks meer mee gaat cachen weet ik niet. De jongste lijkt meer op mij dus ik hoop dat ik die mee kan krijgen. ;)
Plaats reactie