RHCV

Start een nieuw onderwerp met je nicknaam en vertel over jezelf
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

RHCV

Bericht door RHCV »

RHCV staat voor Ruben H. (ikzelf) en Cathy V. (mijn vrouw). We zijn actief in de geocaching samenleving sinds september 2011. We waren direct gebeten door de microbe. Na bijna 3 jaar hebben we al enigste avonturen op ons palmares staan. :D Daar we zelf niet over een wagen beschikken is bijna alles uitgevoerd per openbaar vervoer, fiets en te voet. Op deze manier hebben we op gc al 1260 geocaches op de teller staan.

Gedurende die (bijna) 3 jaar hadden we ook een 36-tal geocaches op onze naam staan. Echter gebeurde dit niet altijd zonder slag of stoot om deze online te krijgen. Het groeiende gevoel dat er toch wel het een en ander schort aan het review-process in het algemeen op gc, zorgde ervoor dat we onze twijfels kregen om daar überhaupt nog moeite en tijd in te steken. Afgelopen dagen is er dan nog het een en ander gebeurd waardoor het hek helemaal van de dam is en de knoop werd doorgehakt. Geocaches worden er niet meer aangeboden op gc!

Op deze website hadden we al enige tijd een account aangemaakt, maar verder dan het aanmaken en het eens bestuderen welke caches er te rapen vielen in België, zijn we niet gekomen. Er is nog heel wat werk aan de winkel om Belgische caches aan te brengen. En daar willen wij nu ons steentje toe bijdragen. Hopelijk kunnen we zelf nog andere geocachers (in hart en nieren) daartoe aanzetten, zonder het op radio, televisie e.d. te moeten verkondigen. ;)

Bij deze ... hallo aan iedereen hier aanwezig ... wij zijn nu ook van de partij. :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: RHCV

Bericht door harrieklomp »

Hallo Ruben,

Fijn dat er een nieuwe naam op dit forum verschenen is :)
Ik had al gekeken naar je caches en dat zijn flinke puzzels en een mega multi 8-) . Mocht de gelegenheid zich voordoen dan kom ik zeker die kant op.

Ga zo door zou ik zeggen :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: RHCV

Bericht door hoedje »

Hoi Ruben en Cathy
Leuk om weer eens een ander iemand te treffen welke dezelfde mening draagt, 8-)

Ik ben bang dat ik mijn oren zal breken over Uw cache's :oops: , maar mocht ik eens in de buurt komen , dan zal
ik eens komen proberen of het allemaal klopt wat ik berekend heb.
:!:

Tot ziens en dat er nog vele cache's mogen volgen.

Mvg. Hoedje
Afbeelding
-= GensNet =-
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 dec 2013 23:21

RHCV

Bericht door -= GensNet =- »

Dag Ruben en Cathy,

Welkom bij oc.nl en vooral de beheerder (Harrie Klomp) probeert er wat moois van te maken. Hij besteed er in ieder geval héél véél tijd aan en steekt er héél véél energie in. Als rechtgeaarde (en ook een beetje "eigenwijs" past bij mij.......) Fries heb ik nauw contact met Harrie om te zoveel mogelijk de onvolkomendheden uit de oc.nl bladzijde te halen. Natuurlijk heb ik al méér dan 40 schatten bij oc.nl staan. Voornamelijk in Friesland, omdat ik in het zuiden van die mooie provincie woon. De meeste hebben bij gc.com gestaan maar zoals jullie al aangeven wordt het bij gc.com bijna onmogelijk om nog schatten te maken/plaatsen en daarom ben ik ze zo langzamerhand over gaan hevelen naaar oc.nl. Scheelt me een enorme administratie èn vervelende reacties.

Héél binnenkort ga ik naar België en wie weet ga ik wel op zoek naar jullie schatten.......
Laatst gewijzigd door -= GensNet =- op 13 jul 2014 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Re: RHCV

Bericht door RHCV »

Iedereen welkom om onze schatten te komen zoeken en als je dan toch in de buurt bent ... onze deur staat altijd open!!! :D Een bakje koffie, een frisse pint, een wijntje ... en natuurlijk niet te vergeten de lekkere cake die mijn vrouwtje bakt, staan steeds klaar voor iedereen die van tevoren een seintje geeft. ;)

Via deze website heb ik weer iets nieuws leren kennen ook ... en het bevalt me ... de GeoKrety!!! :D Wist niet dat dit bestond én ... niet onbelangrijk ... er zit geen winstbejag achter het concept want het is volledig gratis!!! Reuze!!! :lol:

Zoals jullie wel al zullen gemerkt hebben op dit forum ... als ik ergens achter sta, ga ik er ook volledig voor. Dat wil dus zeggen dat er veel nuttige zaken zullen verschijnen op het forum en hopelijk help of behaag ik daar veel collega-cachers mee.
Alvast bedankt aan iedereen voor de welkomstwensen. :)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie