Vraagje evenement

Over de soorten caches op de site

Moderators: OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team, OC-Team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHCV
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 jul 2014 10:39
Locatie: België
Contacteer:

Vraagje evenement

Bericht door RHCV »

Ik geef elke maand (op vooropgestelde datum) een workshop GAPP bij ons thuis. Er zijn reeds 2 workshops gegeven en momenteel liggen al data vast t.e.m. december 2014.
Het is zo dat er steeds maar plaats is voor 6 personen, maar door het wederkerend karakter heeft uiteindelijk iedereen de kans om een workshop bij te wonen.
Nu heb ik deze in den tijd proberen aan te dragen bij gc.com. Echter was dit zonder succes. Zelfs via appeals kreeg ik deze er niet door. :oops:
De reden die ik van de reviewers kreeg was: "er mag GEEN maximum aan deelnemers worden vooropgesteld."
Ik antwoordde: "Wat met vele events waar duidelijk vermeld staat max. 20, 30, of anders personen?"
Kreeg ik antwoord terug: "Als het je niet aanstaat, stap naar appeals."
Heb ik dus ook gedaan, maar ook daar ving ik bot.

Nu is mijn vraag: mag ik deze events hier aanbieden? Of kan dit ook niet daar er maar plaats is voor 6 personen? Sowieso gebeuren de inschrijvingen via mijn website en dat zou duidelijk vermeld staan met een link in de listing.
Het is geen must, maar het zou tof zijn. Tot nu toe loopt het allemaal prima, zelfs zonder het event-icoontje dat te verdienen valt op gc. :lol:

Ik hoor graag jullie mening.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
harrieklomp
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 dec 2013 21:00
Locatie: Pelt
Contacteer:

Re: Vraagje evenement

Bericht door harrieklomp »

Zelf heb ik geen probleem met een maximum aan deelnemers. zelf heb ik aanstaande weekeinde hier een achtertuin eventje waar maximaal 10 personen kunnen deelnemen.

Gewoon dat event aanmelden zou ik zeggen :-)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
hoedje
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 dec 2013 17:21

Re: Vraagje evenement

Bericht door hoedje »

Is helemaal goed zo, :lol: het zou te gek zijn als iemand iets organiseert , dat er dan van buitenaf beslist wordt hoeveel deelnemers er mee kunnen/willen doen. :evil:

Wat mij betreft doe je ding en als je dat goed doet is het goed :lol:
Afbeelding
Plaats reactie